Hoelaat kan ik inchecken?

Inchecken is mogelijk van 15:00 tot 17:30 uur. 

Hoe laat moet ik uitchecken?

Uitchecken kan tussen 09:00 en 11:00 uur.

Kan ik ook later uitchecken?

Ja, het boeken van een late check-out is mogelijk tegen betaling van € 35,-. Vraag naar de voorwaarden bij de lobby.  

Kan ik ook eerder inchecken?

Ja, het boeken van een EarlyBird is mogelijk tegen betaling van € 35,--. Vraag naar de voorwaarden bij de lobby. 

Kan ik na sluitingstijd inchecken?

Ja, dit dient u te overleggen met de lobby. 

Wat zijn de openingstijden van het park?

Het park is geopend van 1 april tot en met 31 oktober. De lobby is 7 dagen per week geopend van 09:00 tot 18:00 uur. 

Zijn de bedden opgemaakt bij aankomst?

Ja, de bedden zijn voor u opgemaakt. 

Dien ik het linnengoed af te halen bij vertrek?

Ja, bij vertrek dienen alle bedden afgehaald te worden. Het linnengoed legt u in één kussensloop in de gang. 

Zijn er handdoek- / keukendoek pakketten aanwezig?

Ja, u ontvangt per persoon een handdoekpakket. Bestaande uit 1 badlaken en 1 handdoek. Voor de keuken ontvangt u een theedoek en handdoek. Wilt u deze pakketten uitbreiden dan kunt u dit aangeven bij de lobby. 

Zijn er huishoudelijke artikelen aanwezig in de accommodatie?

U krijgt van ons een welkomstpakket voorzien van: 

1x vaatdoek
1x dweil
1x afvalzak 60x80
1x pedaalemmerzak
2x vaatwastablet 5 in 1 
1x afwasmiddel 10ml
2x toiletrol 
4x koffiecup Lungo
4x theezakje
4x creamerstick
4x suikerstick 

Is het mogelijk een kinderbed en/of kinderstoel te huren?

Het huren van een kinderbed is helaas niet mogelijk, een kinderstoel daarintegen wel. De kosten voor een kinderstoel bedragen € 3,-- per nacht. 

Wordt mijn accommodatie dagelijks schoongemaakt?

Nee, uw accommodatie wordt tussentijds niet schoongemaakt.

Zijn er horren aanwezig in de accommodatie?

Sommige accommodaties zijn voorzien van horren. U kunt dit bij de extra voorzieningen in het boekingsproces aangeven. 

Zijn er accommodaties speciaal ingericht voor invalide/minder valide personen?

Nee helaas niet. 

Is er een sanitaire ruimte?

Ja, er zijn toiletten, douches, wastafels en wasmachines/drogers aanwezig (tegen betaling). 

Wassen € 5,--.
Drogen € 3,--.

Is er een AED op het park aanwezig?

Ja, er is een AED aanwezig bij de lobby van het park. Het aanwezige personeel is hier ook voor opgeleid. 

Is het park beveiligd?

Ons park is voorzien van een slagboom, die alleen toegang biedt aan bevoegden. 

Is er internet / WIFI aanwezig?

Ja, iedere accommodatie heeft zijn eigen router en netwerk. 

Is er een parkeerplaats aanwezig?

Ja, u heeft uw eigen parkeerplaats bij de accommodatie voor één auto. Eventuele extra auto's kunnen, tegen betaling van € 3,--, aan de overkant van de weg geparkeerd worden. 

Mag ik mijn huisdier meenemen?

Ja, huisdieren zijn alleen toegestaan in de huisdiervriendelijke accommodaties met een maximaal aantal van 2 per accommodatie. Indien u een huisdier meebrengt bent u verplicht deze bij het maken van uw reservering aan te geven in het gezelschap. De kosten bedragen € 5,-- per huisdier, per nacht.

Er is tevens een hondenuitlaat-strook aanwezig op het park. 

Mag mijn huisdier loslopen op het park?

Nee, dit is niet toegestaan. Op het park en in de haven dient uw huisdier aangelijnd te zijn. 

Kan ik mijn reservering annuleren?

Ja, conform artikel 12 van de algemene voorwaarden.

Bij annulering tot 28 dagen voor de dag van aankomst betaalt u 25% annuleringskosten. 
Bij annulering vanaf de 28e dag voor aankomst of later zal de gehele reserveringwaarde als annuleringskosten worden gezien. 

Wanneer dien ik mijn reservering te betalen?

Voor alle reserveringen geboekt langer dan 6 weken voor aankomst geldt dat 30% van de reservering betaald dient te worden. 

Bij reserveringen binnen 6 weken voor aankomst dient de gehele reservering betaald te worden. 

Wat zijn voorkeurskosten?

Dit zijn de kosten die u dient te betalen als u een specifieke accommodatie kiest op de plattegrond. Deze kosten bedragen € 27.50,--. 

Zijn er faciliteiten voor kinderen?

Ja, we hebben een groot klim-/speeltoestel, een tafeltennistafel en in de zomer een watertrampoline. In de vakantieperiodes is er een animatieprogramma van toepassing. 

Kan ik fietsen of een boot huren?

Ja, u kunt e-bikes, tourfietsen en e-bakfietsen huren. Tevens verhuren wij ook e-choppers en is bootverhuur mogelijk. 

Kan er gezwommen worden?

Ja, er bevindt zich een afgezet zwemdeel met strandje op het park. 

Is er een supermarkt aanwezig op het park?

Nee, maar in het nabij gelegen dorp Maurik zelf is een Jumbo. 

Is er een restaurant aanwezig op het park?

Ja, we beschikken over een Brasserie met terras aan de haven. 

Kan ik take away maaltijden op het park kopen?

Ja, dit is mogelijk bij Brasserie de Loswal. 

Mag ik barbecueën bij mijn accommodatie?

Ja, mits u een elektrische barbecue gebruikt. Houtskool en briketten/open vuur zijn niet toegestaan. 

Zijn er vismogelijkheden?

Ja, op ons park kan heel goed gevist worden. 

Waar kan ik mijn klacht indienen?

Dit kunt u doen door een mail te sturen naar lobbybadnederrijn@marinaparken.nl.