MarinaParken
Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen MarinaPark Residentie Nieuw Loosdrecht

Hoe laat kan ik inchecken?

Inchecken is mogelijk van 15.00 tot 17.00 uur. 

Hoe laat moet ik uitchecken?

Uitchecken kan tussen 09.00 en 11.00 uur.

Kan ik ook later uitchecken?

Ja, het boeken van een late check-out is mogelijk tegen betaling van € 35,-. Een late check-out betekent dat je pas om 13.00 uur hoeft uit te checken in plaats van 11.00 uur.

Vraag naar de voorwaarden bij de lobby.  

Kan ik ook eerder inchecken?

Ja, het boeken van een EarlyBird is mogelijk tegen betaling van € 35,-. EarlyBird betekent dat je al mag inchecken vanaf 13.00 uur in plaats van 15.00 uur. 

Vraag naar de voorwaarden bij de lobby. 

Kan ik na sluitingstijd inchecken?

Ja, dit dien je te overleggen met de lobby. De sleutel zal dan achtergelaten worden in een sleutelkast. 

Wat zijn de openingstijden van het park?

De lobby is geopend van maandag tot en met zaterdag van 09.00 - 17.00 uur.

Zijn de bedden opgemaakt bij aankomst?

Ja, de bedden zijn voor je opgemaakt. 

Dien ik het linnengoed af te halen bij vertrek?

Ja, bij vertrek dienen alle bedden afgehaald te worden. Het linnengoed leg je in één kussensloop in de gang. 

Zijn er handdoek- / keukendoekpakketten aanwezig?

Ja, je ontvangt per persoon een handdoekpakket. Bestaande uit 1 badlaken en 1 handdoek. Voor de keuken ontvang je een theedoek en handdoek. Wil je deze pakketten uitbreiden dan kun je dit aangeven bij de lobby

Zijn er huishoudelijke artikelen aanwezig in de accommodatie?

Je krijgt van ons een welkomstpakket voorzien van: 

1 x vaatdoek
1 x dweil
1 x afvalzak 60x80
2 x pedaalemmerzak
2 x vaatwastablet 5 in 1 
1 x afwasmiddel 10ml
1 x afwasborstel 
2 x toiletrol 
4 x koffiecup Viola Lungo
4 x theezakje
4 x creamerstick
4 x suikerstick 
4 x koffiekoekje

Is het mogelijk een kinderbed en/of kinderstoel te huren?

Jazeker, het huren van een kinderbed en kinderstoel is mogelijk.

Kinderstoel € 3,- per nacht. 
Kinderbed € 20,- per verblijf. 

Wordt mijn accommodatie dagelijks schoongemaakt?

Nee, de accommodatie wordt tijdens het verblijf niet schoongemaakt.

Zijn er horren aanwezig in de accommodatie?

Sommige accommodaties zijn voorzien van horren. Je kunt dit bij de extra voorzieningen in het boekingsproces aangeven. 

Zijn er accommodaties speciaal ingericht voor invalide/mindervalide personen?

Nee, onze villa's zijn niet speciaal ingericht voor invalide/mindervalide personen. 

Is er een sanitaire ruimte?

Nee, er is geen sanitaire ruimte aanwezig. 

Is er een AED op het park aanwezig?

Ja, er is een AED aanwezig bij de lobby van het park. Het aanwezige personeel is ook opgeleid om deze te gebruiken. 

Is het park beveiligd?

Ons park is voorzien van een slagboom, die alleen toegang biedt aan bevoegden. Op het park hanteren we een stiltetijd van 23-7 uur en is het niet mogelijk het park op te rijden. Uiteraard is het afrijden 24/7 mogelijk. 

Hoe verzilver ik mijn voucher?

In de e-mail die je van ons hebt ontvangen staat een unieke vouchercode. Deze code dien je in te voeren bij het maken van een online reservering. 

Kan ik contant betalen?

Wij nemen geen contante betalingen bij de lobby aan. Het is uiteraard wel mogelijk om per pin/creditcard te betalen.

Is er internet / WIFI aanwezig?

Ja, iedere accommodatie heeft zijn eigen router en wifi netwerk. 

Is er een parkeerplaats aanwezig?

Ja, elke accommodatie beschikt over een eigen parkeerplaats voor één auto. 

Mag ik mijn huisdier meenemen?

Huisdieren zijn alleen toegestaan in de huisdiervriendelijke accommodaties met een maximaal aantal van 2 per accommodatie. Indien je een huisdier meebrengt ben je verplicht deze bij het maken van de reservering aan te geven in het gezelschap. De kosten bedragen € 5,- per huisdier, per nacht.

 

Mag mijn huisdier loslopen op het park?

Nee, dit is niet toegestaan. Op het park dienen huisdieren aangelijnd te zijn. 

Kan ik mijn reservering annuleren?

Ja, conform artikel 12 van de algemene voorwaarden.

Bij annulering tot 28 dagen voor de dag van aankomst betaal je 25% annuleringskosten. 

Bij annulering vanaf de 28e dag voor aankomst of later zal de gehele reserveringwaarde als annuleringskosten worden gezien. 

Wanneer dien ik mijn reservering te betalen?

Voor alle reserveringen geboekt langer dan 6 weken voor aankomst geldt dat 30% van de reservering betaald dient te worden. 

Bij reserveringen binnen 6 weken voor aankomst dient de gehele reservering betaald te worden. 

Wat zijn voorkeurskosten?

Dit zijn de kosten die je dient te betalen als je een specifieke accommodatie kiest op de plattegrond. Deze kosten bedragen € 35,-.

Zijn er faciliteiten voor kinderen?

Op het park zelf zijn geen kinderfaciliteiten en/of animatie aanwezig. In de omgeving zijn er veel mogelijkheden om dingen met kinderen te ondernemen. Deze kun je terugvinden op de website bij omgeving en in de MarinaParken app.

Kan ik fietsen of een boot huren?

Ja, je kunt e-bikes en e-bakfietsen huren. Tevens verhuren wij ook E-choppers en is bootverhuur mogelijk. Dit kan rechtstreeks via onze website of via de MarinaParken app. 

Kan er gezwommen worden?

Ja, dit is mogelijk in het water waar je accommodatie aan grenst. In de aangrenzende plassen zijn ook volop zwemmogelijkheden en bevinden zich diverse eilandjes en strandjes. 

Is er een supermarkt aanwezig op het park?

Het park beschikt niet over een supermarkt, maar in het nabij gelegen dorp bevindt zich een Albert Heijn een Jumbo en een Boni. 

Is er een restaurant aanwezig op het park?

Op het park is geen restaurant aanwezig. In het nabij gelegen dorp en in de omgeving zijn veel restaurants te vinden. Deze kun je ook terugvinden op onze website en in de MarinaParken app. 

Mag ik barbecueën bij mijn accommodatie?

Ja, mits je een elektrische barbecue gebruikt. Houtskool en briketten/open vuur zijn niet toegestaan. 

Zijn er vismogelijkheden?

Ja, vissen kan vanuit de tuin van de accommodatie en op de Loosdrechtse Plassen zijn tevens vismogelijkheden. In de meeste gebieden is het verplicht om in het bezit te zijn van een VIS-pas, welke je online kunt bestellen. 

Waar kan ik mijn klacht indienen?

Dit kun je doen door een mail te sturen naar lobby@marinaparken.nl

Zijn de ligbedden/loungesets op de foto's standaard aanwezig bij mijn accommodatie?

Nee, je kunt bij de zoek & boek een zoekopdracht verfijnen en een reservering maken met voorkeur. 

Kan ik mijn boot aanleggen?

Ja, deze kun je bij de aanlegsteiger van je accommodatie aanleggen. Wel rekening houden met de afmeting van de boot. Niet breder dan 2,50 meter en diepgang 0,60 meter. 

Is vuurwerk toegestaan?

Het is niet toegestaan om vuurwerk af te steken op ons park. 

Kan ik mijn elektrische auto laden?

Op het park zijn helaas geen laadpalen aanwezig. Het is ook niet toegestaan om te laden vanuit de accommodatie. Klik hier voor de mogelijkheden in de omgeving van het park.